سیکل معیوب جالب ارتباطات چشمگیر امروزی! انگار هیچ کس, آنکس که لایق عشقش باشد را دوست ندارد ! داستان ما آدمها چیست  که دنبال معشوق بدون عشق می گردیم,  معشوقی آرمانی, خیالی و رویایی!  و آنکه در همین نزدیکی ها گرمای دوست داشتنش, روحمان را لمس می کند, نمی خواهیم ! شاید باور قلبی من همان نرسیدن مساوی عشق باشد,  شاید از درون لایق عشق نباشم,   شاید در حال اثبات دوست داشتنی بودن من, به من, از طریق برنده شدن عشق تو هستم,  شاید  وقتی عشقی نزدیک داشته باشم ندانم باید برایش چه کنم!  شاید من دوست داشته نشدم که بفهمم دوست داشتن چه لذتی دارد..  شاید هم انقدر گیج این زندگی شده باشم که ندانم اصلا چه می کنم!  یادم رفته وجود معشوق آغشته به عواطش شاید روحی در این زندگی بیجان بدمد و شاید روح مرا جلا بخشد.. و شاید عشق برای من ترسناک است چون می تواند با طردش, دردناک ترین باشد..   همه دم از بی عشقی می زنیم در حالی که هیچ کداممان عاشقانه زندگی نمی کنیم!

 

https://t.me/entekhab123

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی:

0616-638-0922 فرزاد سلحشور

مرکز مشاوره تلفنی