زیاد می شنویم آدمها فیلم بازی می کنند!  واقعیت خودشون رو قایم می کنند!  دروغ میگن!  چرا ؟؟ این جملات چقدر براتون آشناست؟؟
عه چرا اینجوری حس می کنی ؟
نه!  اشتباه حس کردی!
بیخود ناراحت شدی!
فکر نمی کنم بتونی!
اینی که هستی نباش!
اونجوری که من میگم باش
اونجوری که من دلم میخواد فکر کن, بنویس!
اونجوری که من میخوام حرف بزن, لباس بپوش!
 
و حتی اونجوری که من میگم حس کن!
  مثلا دیده شده  دستور صادر میشه که خوشحال باش!  
چشم!
  کاش به همین سادگی بود..
حس های من, مال من هستند , از درون من اومدن و بنا به هزاران دلیل بوجود اومدن!
  و هیچ کس حق تعیین تکلیف برای حس های من نداره, حتی خودم!  من فقط می تونم رفتارم رو کنترل کنم..  وقتی حس های همدیگرو می کشیم در اصل قتل نفس می کنیم,  اون آدم زنده می مونه,  اما روحش تو اون جسم کاذب حبس میشه و می میره.. مراقب حس های خودتون و بقیه باشید!  

 

 

https://t.me/entekhab123

مرکز روانشناختی و مشاوره انتخاب

تلفن هماهنگی جهت تعیین وقت قبلی:

0616-638-0922 فرزاد سلحشور

مرکز مشاوره تلفنی