🌐سیزدهمین جلسه حضوری گروه یارمهربان (مشاوره ی دوره همی) در شهرستان ایذه
 
☑️موضوع :" اشتباهاتی که نباید درزندگی زناشویی مرتکب شویم

✅رهبران گروه: نسیبه احمدی/ مصطفی آفریدون

🕧زمان: جمعه ساعت 5⃣عصر
12شهریور95
🏫آدرس :هلال احمرشهرستان ایذه
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
بازخورد دهندگان

 1⃣خانم نظری: با سلام . خدمت تمام خوبان  . جلسه امروز   بسیار جالب و پویا بود .
 اینکه  تک تک اعضا نظرات و دیدگاهاشون بیان کردن .
 و    کار متفاوت ووجالب امروز ک نظرات و دیدگاه ها ب   نقد کشیده شدن .  خیلی خیلی عالی بود . 
 در کنار  تمام دیدگاها . و نظرات صحبت های جناب اقای افریدون  .تکمیل کننده  این بحث بود . ک بنظرم نقطه قوت جلسه امروز محسوب میشود  .
  همگی خسته نباشید و خدا قوت .
80نمره منصفانیه  هست .

2⃣خانم نصیری: سلام استاد خسته نباشید ,ورق خوردن برگ سبزی از زندگیتون رو بهتون تبریک میگم 🎁💐جلسه با مدیریت جنابعالی و بیانات اساتید بزرگوار سرکار خانم ها احمدی و طهماسبی عالی بود این موضوع نیاز به بررسی و موشکافی بیشتری دارد با سپاس من 100 میدم

3⃣خانم عباسی: باسلام وعرض تشکر خدمت استاد افریدون و خانوم طهماسبی عزیز و خانوم احمدی گرامی خیلی خیلی ممنونیم ک بدون هیچ چشم داشتی برامون زحمت میکشید و تشکر از دوستان دیگه برا حضورشون ..جلسه امروز مثل همیشه خوب و پرمحتوا بود اینکه ب تمام دوستان وقت داده شد تا حرف بزنن خیلی خوب بود ایده ی خوبی بود و تونستیم از تجربیات بقیه دوستان استفاده کنیم..یکم رفت و امدای بدموقع بعضی از دوستان نظم جلسه رو بهم میریخت اما استاد افریدون عزیز با پختگی تمام دوباره جلسه رو ب دست میگرفتن  ممنون از استاد..و اینکه تایم ربع ساعتی اول جلسه ک با شادی گذشت خیلی خوب بود امیدوارم همیشه این اتفاقات رخ بده کلا خوب بود ب جلسه نمره 90 رو میدم..خیلی خوبه ک همچین اجتماعاتی وجود داره ماها بتونیم راحت حرفامونو بزنیم و یجورایی درددل کنیم و از نظرات و تجربیات دوستان کمک بگیریم☺️

4⃣آقای خواجوی: سلام من اول تولد استاد آفریدون رو تبریک میگم و در مورد جلسه امروز ؛چیزی که برای من مهم بود علاوه بر موضوع جلسه ،مشارکت همه اعضا بود و اینکه از زوایای مختلف و عمومی بحث شد و اصلا تخصصی نبود و جمع بندی پایان جلسه توسط استاد آفریدون واقعا عالی بود اما فکر میکنم این موضوع به جلسات بیشتری لازم داره.در پایان از خانم مرادی بخاطر مکان و خانم احمدی و طهماسبی بخاطر توضیحات کاملشون سپاسگذارم.من نمره 100 میدم

5⃣آقای عالیپور: باسلام خدمت دوستان امروز واقعا عالی بود ی نشست کاملا متفاوت؛  با بقیه نشست ها فرق داشت ؛اونم  بخاطر مشارکت همه ی  اعضا بود .  استاد افریدونم  خیلی خوب جمع بندی کردن  .امید وارم همیشه دوستان مشارکت داشته باشن  و از استاد خواهشمندم   ک مثل امروز به چالش بکشونن اعضارو ک مشارکت کنن ...تشکر میکنم از خاتم مرادی و استاد افریدون و خانم احمدی و طهماسبی عزیز
نمره 100 میدم

6⃣آقای موسوی: امروز خیلی خوب بود عاالی بود منم نمره ی 98 میدم

7⃣ مسعود خلیلی : جلسه بسیار خوبی بود.از تجربیات و دیدگاه های دوستان استفاده کردیم.و همچنین مدیریت خیلی خوب استاد آفریدون عزیز.نمره 95 میدم🌹

8⃣خانم طهماسبی: با سلام خدمت همه ی دوستان و سپاس از حضور فعال تک تک شماها جلسه امروز بخاطر فعالیت همه دوستان خیلی خوب بود .سپاس از زحمات  سرکار خانم احمدی و جناب آفریدون  جلسه امروز بیشتر نظر خواهی دوستان بود احساس کردم به جمع بندی علمی خوبی نرسید . در مجموع به جلسه امروز نمره 80میدم .
بنظرم بهتره که یک جلسه دیگه به همین موضوع پرداخته بشه جهت نتیجه گیری بهتر . بنده مایلم در کنار دیگر اساتید در خدمت دوستان باشم .
9⃣آفریدون:این جلسه رو خوب دیدم نه برای محتوا بلکه فکرمیکنم ارتباط خوبی بین اعضا شکل گرفته هرچندگروه باز هست وافرادجدیدی به ماملحق میشونداما این ارتباط رو من سازنده میبینم امیدوارم روی تک تک مباحث حدود12 جلسه ای تمرکز کنیم من به این جلسه ماکزیمم نمره رو میدم درواقع ارتباط گیری تواین جلسه نمره 100 رو میگیره
🔟خانم چراغپور: سلام خسته نباشید خدمت دوستان عزیز🍀جلسه امروز تولد آقای افریدون بود اول از همه تولد استاد بزرگوارم تبریک میگم‌ ان شالله همیشه سالم سرحال باشید🌺جلسه امروزم عالی.تشکر از آقای افریدون بخاطر صحبت هاشون و خانم احمدی عزیزم ممنون بخاطر تک تک زحماتتون و وقتتون که در اختیار ما دوستان می گذارید 🌼نمره جلسه 80
1⃣1⃣خانم شیخ زاده: باسلام خدمت اساتید ودوستان، همچنین تبریک تولد آقای فریدونی💐این جلسه واقعا خوب بود با صبحت های مطلبی که مطالب را بیان کردند واساتید بزرگوار هم کمک کردند مباحث را جمع  درست مطرح شد ممنونم. من نمره این جلسه رو 90دیدم با تشکر.

2⃣1⃣خانم احمدی: با سلام و شب خوش خدمت دوستان
 امروز جلسه عالی بود،جالب بودن موضوع برای اعضا، مشارکت فعال دوستان، مشاوره و خلاقیت

مصطفی آفریدون, [05.09.16 18:36]
استاد بزرگوار آقای آفریدون و زحمات خانم طهماسبی و خانم مرادی در من انرژی مثبت ایجاد کرد.
 نمره جلسه 100
3⃣1⃣خانم لیموچی: سلام🙋 🙋 🙋 .جلسه۱۲/۶/۹۵....1⃣ موضوع جلسه:بسیارعالی...👈 ۱۰۰ 2⃣هماهنگی۷۰3⃣مشارکت اعضا...:بی نظیربودخیلی خوبه که مابتونیم ازتجربیات دیگران استفاده کنیم ونخوایم هرمسیری روتوی زندگی تجربه کنیم وبی نظیربودنش هم اینه که وقتی دوستان نظرات شون بیان میکنن اساتیدعزیزاظهارنظرمیکنن ومامتوجه درست یااشتباه بودن اون مسیرمیشیم....👈 ۱۰۰4⃣ زمان...:خیلی خوب بودکه آخرجلسه آقای آفریدون نتیجه گیری کردن ولی متاسفانه بازهم نتونستم تاآخرجلسه بمونم....👈 ۹۰   تشکرمیکنم ازجناب آفریدون ٬خانم احمدی وخانم طهماسبی بابت زحمات شون 🌺🌺🌺🌺🌺جلسات واقعاعالی وبی نظیرهستن من به شخصه به این جلسات اعتیادپیداکردم وانرژی فوق العاده ای به من میدن🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
4⃣1⃣ مهتاب احمدی:سلام  و درود بر دوستان عزیز..با عرض تبریکی دوباره برای مشاور جان آقای آفریدون..تولدتون مبارک🎀🎀امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید..بسیار سپاس از آقای آفریدون و خانم احمدی و طهماسبی عزیزم..جلسه دیروز بسیار عالی بود..بسیار از بیانات اساتید و مشارکت دوستان بهره بردیم..با آگاهی و شناخت پیدا کردن نسبت به قصه های عشق و روابط ها..فکر میکنم خیلی زیاد تاثیر در نوع رفتار و عملکرد هر فرد ایجاد شود..تاثیر مثبت به سمت صحیح تر رفتار کردن و عمل کردن و به تعادل رساندن نوع قصه ی عشق..امیدوارم همه ی ما ب این شناخت برسیم و عملکرد مثبت داشته باشیم..بسیار ممنونم🌺🌺🍀🍀
5⃣1⃣خانم اورک: با سلام .گروه خوبیه.اول از هر چیز یه حس خوب به همه میده چون به تک تک افراد توجه میشه و خیلی راحت نظرها بدون قضاوت پذیرفته میشه من از رهبران گروه تشکر میکنم بخاطر محبت و لطفشون به همشهریان .نمره 60.🌷🌷🌷
6⃣1⃣خانم سعیدی: باعرض درود خدمت استاد گرامی ا فریدون. وخانم احمدی وخانم طهماسبی بزرگوار.سپاس ویژه دارم ب خاطر جلسات ک مثل همیشه عالی و تحت کنترل وبدون حاشیه برگزار میشن. جلسه 13.عالی تر از همیشه بودم. این بار متفاوت بود چون با تولد استاد یکی شد. و اینکه  همه اعضا نظرات خودشونو بیان کردن. خیلی خوشحالم ک وارد جمع شما بزرگواران شدم من ب این جلسه امتیاز 80میدم.با امید موفقیت  همیه عزیرانی ک باعث شدن چنین جلسه هایی برگزار بشه و با این مدیریت عالی. تشکراز همه دوستان سمیرا سعیدی