❎طلاق سالم، طلاق سرطانی
طلاق سالم: با احساس ناکامی از محضر بیرون می‌آیید. شاید چند روزی مرخصی گرفته باشید و بخواهید مدتی در خانه تنها بمانید. شاید هم یک راست به سر کارتان بروید. در هر دو حالت تا مدت‌ها کیفتان کوک نیست. خیلی وقت‌ها به یاد همسر سابقتان می‌افتید و آن چنان عصبانی می‌شوید و به فکر تلافی کردن می‌افتید که البته در حد یک فکر هم باقی می‌ماند. چند وقتی با این حالتان می‌سازید تا این‌که کم‌کم دوباره به زندگی برمی‌گردید.
طلاق سرطانی: با احساس ناکامی از محضر بیرون می‌آیید. شاید چند روزی مرخصی گرفته باشید و بخواهید مدتی در خانه تنها بمانید. شاید هم یک راست به سر کارتان بروید. در هر دو حالت تا مدت‌ها کیفتان کوک نیست. خیلی وقت‌ها به یاد همسر سابقتان می‌افتید و آن چنان عصبانی می‌شوید که به فکر تلافی کردن می‌افتید. بالأخره تصمیم می‌گیرید به هر قیمتی شده انتقامتان را از او بگیرید و با اراده‌ای خستگی ناپذیر دست به کار می‌شوید.
ـهمان‌طور که متوجه شدید تا نیمه‌های هر دو روایت مسیر تقریباً یکسان بود. در هر دو شما ناراحت بودید، رنج می‌کشیدید و عصبانی بودید. مسیر طلاق سالم از جایی از مسیر طلاق سرطانی جدا شد که به طور ناخودآگاه به حس انتقام جویی‌تان اجازه دادید که مهار زندگی شما را به دست بگیرد.

مرکز مشاوره باران
📮آدرس:
اهواز پاداد
خیابان جوادالایمه(ع) نبش16غربی
ساختمان پزشکی جردن طبقه2
 مدیریت: خانم چهرازی
📞تلفن تماس :
06135513727
09016119681