📝هیجدهمین جلسه حضوری گروه یارمهربان (مشاوره ی دوره همی) در شهرستان ایذه
16مهر95
☑️موضوع : خودشناسی در ازدواج
✅رهبران گروه: طهماسبی/ آفریدون
تعداد:50 نفر
بازخورد دهندگان⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

1⃣خانم رحمانی: سلام باتشکرازاستادافریدون وتشکرازخانم طهماسبی عزیزجلسه ی امروزخیلی خوبه بودخوش بحال جوانهای امروزکه جلسات  ودکترا ومشاورانی هم چون شمادارن برای ازدواج ماکه نداشتیم مکانش عالی بود ازسنتی بودن مکان وحیاطش که سرسبززیبابودنمره ی 100میدم باتشکرفراوان خانم رحمانی هستم.
2⃣خانم نصیری: سلام استاد وقتتون بخیر !
این خلاصه ای از برداشت امروز من از جلسه تون بود مکان عالی بحث فوق العاده جالب من 100 میدم

انسان باید متکی به خویشتن ،  استقلال طلب، گریزان از تابعیت و تقلید باشد.
 با چشمان باز خود زندگی کن و به دنبال سرمشق نگرد.
اکثر مردم ، نوار پرشده ی دیگران یا گذشتگانند.
پیوسته باید در عقاید، افکار و عاداتمان تجدید نظر کنیم.
 ما نباید وابسته به ساختمان روانی جامعه باشیم،
و اما نکته ی مهم دیگر آنکه ما باید بفهمیم و به جلو برویم، نه آنکه بپذیریم و به جلوبرویم.
استقلال فکری بسیار مهم است.
ما خود باید مسائل را تجزیه و تحلیل کنیم و حقایق را کشف کنیم .
باسپاس از همراهی استاد طهماسبی و زحمات بی دریغتان حضور سبز خدا مهمان همیشگی قلبتان 🙏
3⃣خانم ده حوض: با درود خدمت همه ی بزرگوارن 🌷همچی خوب .دستهمگی درد نکنه بخصوص اساتید ارجمند، نمره 95.
4⃣ آقای سلحشور: باسلام،سپاس نفس گرم و تلاش بی چشمداشت اساتید گروهمان استاد آفریدون و طهماسبی که مانند همیشه فعل معرفت را با کمک های بی چشمداشتشان دوباره به ما آموختند، جلسه امروز همانند همیشه پربار و عالی بود و مطالب بسیاری به اندوخته های من اضافه کرد، درمورد خودشناسی و چگونگی تصمیم گرفتن و مواجهه با مواردی که از بیرون و از اطرافیان ما به روابط ما وارد میشه صحبت شد، همه چیز بدون اغراق مثل همیشه عالی بود، من نمره 100 رو میدم، یه تشکر ویژه هم از خانم سعیدی بخاطر فراهم کردن مکان و پذیرایی و تلاشهاشون
5⃣آقای خلیلی: با سلام و احترام.جلسه بسیار خوبی بود تحت مدیریت استاد آفریدون عزیز.و یکی از نکات مهم هم مشارکت افراد در مباحث بود که باعث هرچه جذاب تر شدن جلسه شده بود.نمره هم 95🌹
6⃣خانم احمدی: سلام و درود..خدمت اساتید و دوستان عزیزم..بسیار ممنون و خوشحالم از اینکه چنین جلساتی هست و من افتخار این و دارم که در جلسات باشم..جلسه ی امروز از نظر من معرکه بود..⬅️درجه یک😊بعد از دو جلسه بازخورد مینویسم..و دارم در این لحظه زندگی میکنم..به امید اینکه خلاء هایمان را در صحیح ترین حالت پر کنیم..و به امید اینکه همه ی ما در لحظات حساس در لحظه باشیم و با آگاهی و شناخت و ارزیابی شخصی و بازخورد گرفتن های صحیح بتونیم درست انتخاب کنیم..بتونیم ارزش های ارزشمندی داشته باشیم و در احترام و آزادی هر فرد آن ارزش ها را بها دهیم..و پا به پای ارزش هایمان قدم برداریم و محیطی که گریزی از آن نیست نتواند ما را از ارزشهایمان دور سازد🍀🍀سپاس فراوان از آقای آفریدون مشاور جان، خانم طهماسبی عزیزم..و مینا جان..چقدر لذت بخش است که در راه ارزش های شما ما نیز آگاه به ارزش هایمان میشویم🌸🌸
/مهتاب احمدی/🍀🍀
7⃣خانم چراغپور: سلام دوستان یار مهربان،شب همگی بخیر امیدوارم تک تک دوستان همیشه شاد باشین و تو گروه شرکت کنن و استفاده کنن از جناب استاد بزرگوام آقای افریدون این همه برای تک تک ما وقتشو می زاره تشکر میکنم و همچنین خانم طهماسبی عزیزم ممنون بخاطر تموم صحبتهای پر از محتوا🌹جلسه امروز نمره ۹۸ میدم.🍂🍃
8⃣خانم مرادی: سپاس استاد اخلاق مصطفی عزیز. تشکربه خاطر همه زحمتها وازخودگذشتگی ها وتلاش نوع دوستانه وانسان محورتان.
باشدثمره این خوبیهاپلکان ترقی ورشد شما گردد.
خوش سعادتیست باشما بودن🌹
9⃣آقای سپهری: سلام و درود خدمت استاد عزیز،خسته نباشید میگم خدمت شما و دوستان،جلسه عالی و مفید بود،من نمره ۸۰ میدم،امیدوارم در جلسات بعدی جمع بندی های بهتری داشته باشیم،سپاس❤️🌹
🔟 سلام و عرض ادب جلسه دیروز بسیار خوب بود بسیار تشکر میکنم از استاد آفریدون و خانم طهماسبى که بسیار سخنانشون جذاب و شنیدنى هستن و همچنین ممنون از الفاظ نیکى که به من نسبت دادید🌺🙏 سپاسگزار از دوستان که در بحث مشارکت نمودند من به انتخاب موضوع و بحث گروهى نمره 95میدم و امیدوارم مشارکت گروهى بیشتر بشه

1⃣1⃣ خانم حجتی :منم سلام و عرض ادب دارم خدمت تکا تک دوستان گرو یار مهربان ...جلسات روح تازه ای ب همه ما میده و رضایتمون اونجا خودشو نشون میده ک هر عضوی بتونه هر هفته یک عضو جدید بیاره تا حس قشنگی ک خودش تو جلسات پیدا کرده ب بقیه هم انتقالش بده واستادای عزیزم افریدون و خ طهماسبی قطعا در اینده نزدیک این حس های خوبی ک ب ما میدن طبیعت ب خودشون بر میگردونه مکان جلسه عالی بود از تنوعش خوشم اومد فقط فضایی ک ب جلسه اختصاص دادین کم بود موضو بحث عالی بود فقط عیبش این بود ک چنتا عالی تو ی جلسه بیان شدند من انتظار دارم راجب حرف همردم و قضاوت نابجا بیشتر بحث بشه تا عملا ب جواب برسیم چون بارها دیدم بخاط
ر حرفهای مردم خودمون و خواسته دلمون رو نادیده گرفتیم ...من و نامزدم نمره نود میدیم
سپاس از توجه ای ک دادین.  عمیقا معذرت میخوام طولانی شد 🌹🌹🌹

2⃣1⃣ خانم بداغی :باسلام خدمت همه ی دوستان وهمچنین استاد افریدون عزیز وخانوم طهماسبی اول یع تشکر ویژه میکنم ازشون بخاطر زحمات بی دریغ وبی چشمداشتشون و دوم اینکه جلسه ی دیروز واقعا عالی وبود ومن تونستم استفاده ی لازم رو ببرم وچند نکته ی مفیدویاد بگیرم وبه جلسه ی دیروز امتیاز 100میدم چون فضای کاملا قشنگی بود وادمو سرحال میاورد...ممنونم واقعا..مینا بداغی🌹🌷

3⃣1⃣..... ازدواجهاى امروزى بسیار سخت شده انتخاب به صورت صحیح صورت نمیگیره در حال حاضر ازدواجهاى فامیلى بسیار رواج داره به دلیل شناخت بیشتر دختر پسر و خانواده ها نسبت به همدیگه ازدواج هاى غریبه مشکلات فراوانى به وجود اورده به گونه اى که خانواده ها با ازدواج با غریبه مخالفت زیاد دارند جوانان ما معیارهاى زیادى در ازدواج دارن ولى با کسى ازدواج میکنن که هیچکدوم اون معیارهارو نداره من فک میکنم ازدواج هاى امروزى همه در لحظات آخر با یک نگاه سطحى و شانسى صورت میگیره ازدواج امروزه حکم قمار رو داره یا میبرى یا میبازى,به نظر من باید بیشتر در مورد راه هاى شناخت و تشخیص متناسب بودن فرد مورد نظر بحث بشه چون جامعه ما به گونه اى نیست که بشود به راحتى دنبال نیمه گمشده گشت و راحت تشخیص خوب بودن از لحاظ هر شخص داده بشه, البته فک میکنم بحث هفته آینده که در مورد موضوع انتخاب ارزشهاست بتونه مفید باشه
4⃣1⃣خانم عباسی: سلام و شب بخیر خدمت دوستان و استادای عزیز...من چون وسط جلسه متاسفانه کاری برام پیش اومد ورفتم نتونستم تو جلسه باشم اما همون یک ساعتم بسیار بسیار از سخنان استاد گرامی و دگر دوستان استفاده کردم و خیلی خیلی خوشحالم ک توی همچین جمعی هستم.ممنون از زحمات نمره جلسه تا وقتی من بودم مث همیشه 100🌹
5⃣1⃣خانم محمودی: باسلام وعرض تشکر ویژه خدمت آقای افریدون که وقت گرانبهاش رو دراختیار ما میذارن و خانوم طهماسبی عزیز .جلسه دیروز  مثل همیشه عالی  و پرمحتوا بود و اینکه به تمام دوستان وقت داده شد تا حرف بزنن و از تجربیاتشون بهره ببریم  من به جلسه دیروز 100میدم.
6⃣1⃣خانم بندانی: باسلام خدمت تک تک عزیزان وخداقوّت خدمت استادگرانقدر آقای آفریدون همچنین سرکارخانم طهماسبی با عرض پوزش بنده جایی بودم کِ دسترسی ب اینترنت نداشتم واسه همین بازخورد ندادم. جلسه ازنظرمن همه چیزش اوکی بود ومثل جلسه قبل استفاده زیادی بردیم.من بااینکه جلسه سوم بود کِ شرکت میکردم ولی توی همین سه جلسه واقعاً بدون اغراق خیلی ب معلوماتم اضافه شد.و واقعاً بسیار خرسندم کِ تو این جلسات شرکت میکنم انشاالله کِ همینطور تداوم داشته باشن وبتونیم بیشتراستفاده کنیم.نمره 100میدم چرا کِ همه چیز اوکی بود. موفق باشید.شبتون آرام🌹
7⃣1⃣آقای محمدی: به نام آنکه تعقل داد تا بشناسیم

ساعاتی ست که تــــفکر میکنم
در نوشتن هر جمله شک میکنم
از قشنگی کار گویم یا کلاستان
ازشیوایی کلام گویم یا الطافتان
ساعات که  در گذرند ، چون باد
آرام و ساده بگویم تشکر میکنم

عالی💐
95
8⃣1⃣آقای نادری: جلسه ی خیلی خوبی بود من نمره ی ۹۰ رو به جلسه میدم9⃣1⃣نسیم نوروزی: با سلام خدمت استاد،عزیز،و دوستان بزگوارم
 معدزت میخوام از اینکه هم دیر رسیدم به جلسه هم اینکه دیر بازخوردمو ارائه ندادم
جلسه هیجدم واقعا موضوع با اهمیت و ضروری،داشت ک نیاز به جلسات و کار بیشتری داری،
حضور بچه ها و سوال پرسیدنشون و همکاری کردنشون بیانات استاد و همه ی جوانب واقعا عالی بود،نمره ۱۰۰میدم
0⃣2⃣ خانم رضوی: سلام من جلسه ی اولم بود که شرکت کردم , هم موضوع جلسه  وهم مکان و صحبت های استاد آفریدون و خانوم طهماسبی و هم نظرات حضار فوق العاده بود , ممنون از همگی من و 1⃣2⃣خواهرم نمره ی ۱۰۰میدیم
2⃣2⃣خانم مرجان احمدی: سلام و شب بخیر خدمت تک تک عزیزان.ببخشید دیر بازخورد دادم .به نظر من استارت جلسه با صحبت های آقای افریدون یا خانم طهماسبی  باشه میتونه مفیدتر باشه و اینکه موضوع کاملا توسط این دو بزرگوار توضیح داده بشه و در انتهای جلسه وقتی جهت مشارکت و سوالات دوستان داده بشه به این ترتیب جلسه منظم تر و منسجم تر برگزار میشه.موضوع جلسه عالی بود اما تا یک ساعت اول تمرکز زیادی روی موضوع نبود و پراکنده گویی ها باعث فاصله گرفتن از موضوع میشد  درصورتی که موضوع بسیار مهمی بود و نیاز به توضیحات جزئی تری داشت ولی توضیحات چهل دقیقه پایانی جلسه توسط آقای افریدون بی نظیر و فوق العاده ملموس بود من به شخصه به جواب خیلی از سوالاتم رسیدم .با سپاس فراوان از آقای افریدون عزیز ،خانم طهماسبی بزرگوار و خانم سعیدی فر مهمان نواز نمره 80رو میدم