می خواستم در رابطه جنسی زناشویی خودی نشون بدم که...



من با یک مشکل بزرگ برخورد کردم ؛

1 ساله که عقد کردیم . همسرم یه دختر کاملا اروم و ساکته و من به شدت پر انرژی و پر جنب و جوش. از بچگی همیشه میگفتم مرد ها تو همه چی از زن ها قویترن. بی احترامی نباشه ولی زن ها خیلی ضعیف میدیدم . 

کلی خودم رو برای رابطه آماده کرده بودم و فکر میکردم باید قدرت خودمو نشون بدم. رابطه اول دوم خب خیلی سخت بود همسرم خیلی درد کشید و من هم زود ارضا شدم. پیش خودم گفتم خب بار اولت بوده و زیادی تحریک شدی . 

تو همه رابطه ها خودمو اماده میکردم که قدرتمو به نامزدم نشون بدم ولی همیشه خیلی زود ارضا میشدم. دفعه اخر به من گفت زور آلت مردونگیت به آلت زنونه من نمیرسه.( خودش میگفت شوخی کردم ) ولی به قدری به من برخورد که واقعا دیگه از رابطه بدم اومد. احساس حقارت کردم. دلم گرفت. به کسی نمیتونستم بگم.خودش کلی ازم معذرت خواهی کرد ولی من سرد شدم به رابطه . 

امیدوارم خانوما تو حرف زدنشون بفهمن چی دارن میگن



 

مرکز مشاوره و روانشناسی انتخاب

مشاوره تلفنی برای سراسر کشور

تلفن جهت تعیین وقت

09226380616 { فرزاد سلحشور }

09365058631 { مسعود خلیلی }