#زوج_درمانی نگرش مردونه و زنونه به عشق چیه؟ نحوه عملکرد زن ها و مردها در روابطشون به چه شکله؟

فکر کنید یه خونه دارید و در اون خونه چند تا اتاق وجود داره و هر کدوم از اتاق ها به موضوعات مختلف اختصاص داده شده اتاق کار،اتاق تفریح،اتاق تغذیه و اتاق عشق برای هر کدوم از خانم ها این اتاق ها اتاق عشق هم هست یعنی اگر خانمی داره ناهار میخوره و در اتاق تغذیه هستش در اتاق عشق و تغذیه هستش و یا اگر در اتاق کاره به معنیه اینه که در اتاق کار و عشقه تمام فضای ذهنی یه خانم مختص عشقه و میشه گفت خانه ی عشق. ولی برای آقایون این جور نیست آقایون فقط یک اتاق عشق دارن و بس و عشق رو وارد اتاق های دیگه نمیکنن وقتی یه آقا در اتاق کاره فقط به کارش توجه داره و عشق در اون اتاق جایگاهی نداره.اگر آقایی بخواد به اتاق عشق بره اتاق های دیگه رو ترک میکنه (منظور از عشق ،عشق به شریک زندگیه) 🌟خانمی میگفت در کنار شوهرم بودم و سعی کردم دستشو بگیرم تا نوازشش کنم وقتی دست همسرم رو گرفتم و شروع به نوازش کردم اصلا توجهی نکرد و خیلی احساس سرخوردگی کردم و مثل این بود که غرورم جریحه دار شد و بهش گفتم اتفاقی افتاده که توجه نمیکنی و جواب داد نه، اتفاقی نیافتاده... وقتی در مورد اون اتاق ها و خونه براش توضیح دادم متوجه شد که اون ذهنی داره که پر از اتاق عشقه و اون لحظه که خانم تو اتاق عشقش بود و میخواسته با همسرش روابط احساسی داشته باشه ،همسرش داخل اتاق دیگه ای بوده اون اتاق میتونه اتاق پروژه ای نیمه تمامش باشه و یا اتاق پول ذهنی و ..... و تا وقتی نخواد وارد اتاق عشق نمیشه ادامه دارد....