1💎-زن به توجه و مرد به اعتماد و اطمینان نیاز دارد:

 ✨وقتی مردی به احساسات یک زن علاقه نشان می دهد و صمیمانه برای او آرزوی سعادت و خوشبختی می کند، زن احساس می کند که کسی او را دوست دارد و به او مهر می ورزد.

 ✨اعتماد داشتن به یک مرد باور کردن این نکته است که او بیشترین تلاش خود را برای سعادت شریک زندگیش به عمل می آورد.

 

2💎-زن به درک شدن و مرد به پذیرفته شدن احتیاج دارد:

 ✨وقتی مردی با برخورد همدلانه به زنی که احساسات خود را بیان می کند، گوش فرا دهد، زن احساس می کند که همسرش پیام او را دریافت کرده و بنابراین درک شده است.

 ✨ وقتی زن، مردی را بپذیرد، به او اعتماد می کند تا برای بهبود خود قدم بردارد.

 ✨ وقتی مردی احساس می کند که مورد پذیرش واقع شده، با راحتی بیشتری می تواند به سخنان زن مورد علاقه اش گوش فرا دهد و درک شدنی را که او به آن نیاز دارد و شایسته آن است به او ارزانی دارد.

3💎-زن به احترام و مرد به قدردانی نیاز دارد:

 ✨وقتی مردی در برخورد با یک زن به گونه ای رفتار می کند که حق و حقوق، خواسته ها و نیازهای او را تصدیق می کند، زن احساس می کند که مورد احترام واقع شده است.

 ✨ وقتی زن احساس احترام می کند بسیار راحت تر از مرد تشکر و قدردانی می نماید و این چیزی است که مرد به شدت به آن نیاز دارد. وقتی از مردی قدردانی می شود او متقابلا به زنش احترام بیشتری می گذارد.

4💎-زن به صمیمیت و مرد به تحسین شدن نیاز دارد:

 ✨وقتی مرد به نیازهای همسرش اولویت می دهد و با افتخار خود را متعهد می سازد که خواسته ای او را برآورده سازد، چهارمین نیاز عشقی او برآورده می شود.

 ✨ تحسین کردن مرد مستلزم تصدیق و تایید و خشنودی زن است. مرد وقتی احساس می کند مورد تحسین واقع شده که زن با رضایت خاطر به ویژگیهای منحصر به فرد، به استعدادها، خلق و خو و به توانایی و مقاومت و استحکام او بها بدهد.

 ✨ وقتی مرد احساس کند که تحسین می شود به اندازه کافی احساس امنیت می کند تا خود را وقف زن مورد علاقه اش بکند و در مقام ستایش از او برآید.

5 💎-زن به اعتبار و مرد به تایید نیاز دارد:

 ✨وقتی مرد با احساسات و خواسته های زن مبارزه نمی کند و به جای آن بر این احساسات و خواسته ها مهر تایید می زند، زن احساس می کند که او را دوست دارند زیرا پنجمین نیاز عشقی او برآورده می شود.

 ✨ هر مرد در اعماق وجود خود می خواهد در نظر همسرش چون قهرمانی ارزشمند به نظر برسد.

 ✨ تنها تایید زن است که می تواند مرد را به خواسته های خود برساند. وقتی زن مرد را تایید می کند، نشان می دهد که به تواناییها و قابلیتهای او اطمینان دارد.

 ✨ مردی که تایید و تصدیق می شود راحت تر می تواند بر احساسات زن مورد علاقه خود مهر تایید بزند.

6💎-زن به قوت قلب و مرد به تشویق نیاز دارد:

 ✨ وقتی مردی نشان می دهد که به همسرش علاقمند است، او را درک می کند و برایش فداکاری می کند، نیاز اولیه زن که خواهان قوت قلب است برآورده می شود.

 ✨ مرد باید به خاطر داشته باشد که بارها و بارها به او تضمین مجدد بدهد. وقتی زن به شوهرش اعتماد می کند و از او قدرشناسی می نماید، مرد به این نتیجه می رسد که به جایگاهی که می خواهد رسیده است.

 ✨برای مرد از همه مهمتر این است که این نیاز عشقی او برآورده شود.