♦️چرا اینطور شد رابطمون؟

ممکنه شما هم جز دسته‌ای باشید که بگید که اوایل رابطه که همه چیز خیلی خوب و عاشقانه بود، اما بعد از مدتی همه چیز به هم خورد و خودتونم دقیق ندونید چرا! در اینجا قراره چند مورد از مهم‌ترین دلایل به هم خوردن رابطه را توضیح دهیم. شما می‌تونید این موارد رو در زندگی خودتون بررسی کنید.

♦️بلد نبودن ارتباط موثر (1)

یکی دیگه از چیزهایی که بسیار می‌تونه تو رابطه تاثیر داشته باشه، بلد نبودن ارتباط موثره. پژوهش‌ها نشون می‌دهند، بیشتر اختلافات زوجین برای این هست که دو طرف بلد نیستند حرف‌های خودشون رو درست منتقل کنند و یا اینکه صحبت‌های فرد مقابل رو سوءبرداشت می‌کنند.

♦️وابستگی بیش از حد (1)

عشق و شور عاشقی با خودش نوعی وابستگی ایجاد می‌کنه، به خصوص در اوایل رابطه شما دلتون می‌خواد که دائم در کنار کسی باشید که دوستش دارید؛ اما اگه این وابستگی بیش از حد بشه و تمام احساسات شما منوط به احساسات و واکنش‌های فرد مقابل بشه، رابطتون دچار مشکل می‌شه!  

♦️وابستگی بیش از حد (2)

شاید اوایل رابطه این که دائم در تماس باشید، برای هر دو لذت‌بخش باشه، اما اگه این ارتباط و وابستگی بیش از حد بخواد خیلی طول بکشه، ممکنه فرد مقابل رو کلافه کنه و باز هم این مورد می‌تونه آغازی باشه برای جر و بحث‌های بی‌انتها. گاهی ممکنه حتی خودتون هم ندونید که چرا دارید با هم دعوا می‌کنید، در حقیقت سرنخ ماجرا رو یادتون رفته.

 

جهت رزرو مشاوره تلفنی با این شماره تماس بگیرید 09374071940