چرا بعضی از خانم ها به ارگاسم نمیرسند



سلام به همگی
تو چند تا از پستا مطالبی رو خوندم که واقعا از ازدواج کردن ترسیدم و برای آیندم نگران شدم . خانم متاهل اومده میگه من اصلا از دخول لذت نمی برم یا میگه من تا حالا ارگاسم نشدم . یا خانم های زیادی که میگن ما هم این مساله رو داریم و تو رابطه هیچ حس خاصی نداریم . بدتر از این خیلی از خانمها اعتراف کردن که به دروغ وانمود میکنن که به ارگاسم رسیدن
ای بابا ، چرا اینجوری میکنید با آدم آخه ؟ چرا شما این جوری هستین ؟ چرا وقتی احساس میکنی دیگه کاملا خانمها رو شناختی یهو یه حرفایی ازشون می شنوی.که متوجه میشی که نه اصلا این جماعت رو تا حالا نشناختی
من میترسم اگه ازدواج کنم و خانم من هم همچین حسی داشته باشه چی ؟ اگه متوجه بشم من به کلی ازش زده میشم چون من از رابطه ای لذت میبرم که تو اون همسرمم لذت ببره . اگه دروغ بگه که به ارگاسم رسیده چی ؟ چرا این مشکل بوجود میاد ؟ چیکار کنیم که این مشکل پیش نیاد ؟ 
اگه پیش اومد چطور به عنوان یه مرد متوجه بشم و حلش کنم ؟ 
ای بابا اعصاب نمیذارید شما خانما



 

مرکز مشاوره و روانشناسی انتخاب

مشاوره تلفنی برای سراسر کشور

تلفن جهت تعیین وقت

09226380616 { فرزاد سلحشور }

09365058631 { مسعود خلیلی }