چطور از نظر جنسی جذاب باشی



بدن تان را دوست داشته باشید

کسی که نسبت به بدنش حس خوبی ندارد، نمی تواند خوب از سکس لذت ببرد. بدن ما، بخش مهمی از اعتماد به نفس جنسی ماست. معنایش این نیست که همه خانمها بروند ماموپلاستی؛ یا آقایان بیشتر از قبل به دنبال افزایش سایز باشند. نه. آدمهای سکسی، آدمهایی هستند که همان که هستند را دوست دارند. خب اگر یک بدشکلی واضح و قابل اصلاح در بدن هست، آن را رفع می کنیم. اما برای سکسی بودن، متمایز بودن لازم نیست. کافی است وقتی برهنه جلوی آینه می ایستید، از تماشای بدن خودتان لذت ببرید؛ نه اینکه شرمنده باشید و نتوانید نگاه کنید.

تمرکز داشته باشید

کسی که ارتباط بین ذهن و بدنش دچار اختلال است، نمی تواند شریک جنسی خوبی باشد.برای همین توصیه می کنیم به ورزش، سفر، ماساژ، حتی بازی با بچه ها، تا روحتان تازه شود. با روحیه ای خوب به رخت خواب بروید و همه تمرکزتان این باشد که هرچه بیشتر لذت بدهید و لذت بگیرید.

سکس را یک بازی ببینید

کسی که وقتی وارد رخت خواب می شود، مدام به فکر این است که آخرش چه می شود (ارگاسم می شوم؛ نمی شوم؛ نکنه زودانزال شوم؛ نکند وسطش نعوظم از دست برود)، نمی تواند سکس خوبی داشته باشد. سکس، سفری است که از لحظه شروع آن باید لذت برد. عجله برای چیست؟ آخرش هیچ خبری نیست، جز همان که اولش بود.

باز فکر کنید

کسی که فکر می کند سکس فقط یک جور است، نه می تواند خودش از سکس لذت ببرد، نه همسرش را از لذت سرشار کند.  در مقابل، آدم های تجربه گرا، شریک های جنسی بهتری هستند. 

بازخورد بدهید

در سکوت مطلق، یک سکس خوب شکل نمی گیرد. باید به همسرتان بازخورد بدهید. اگر کاری می کند که دوستش دارید، باید تشویقش کنید. البته اینجا فقط تشویق داریم و تنبیه و بازخورد منفی نداریم در سکس. اگر فکر می کنید پارتنر خوب یعنی کسی که همه چیز را خودش بلد است، سخت در اشتباهید.

حرکت اول را شما بکنید

یک شریک جنسی فعال و مشارکت کننده است که سکس را به اوج می رساند؛ نه کسی که خوابیده تا با او یک کاری بکنند! سکس یک جاده دو طرفه است. در عین حال، اگر شما حرکت اول را زدید و طرف مقابل رد کرد، نه ناراحت شوید نه قهر کنید. به او حق بدهید و  برای خواسته او هم احترام قائل باشید، به قدر خواسته خودتان.

 بدانید اصل لذت است و نه دخول

کسی که سکس را مترادف دخول می داند و بقیه کارها را اگر هم انجام بدهد، تشریفاتی می داند برای رسیدن به قدم آخر، از سکس چیزی نمی فهمد.روی معاشقه متمرکز باشید.



 

مرکز مشاوره و روانشناسی انتخاب

مشاوره تلفنی برای سراسر کشور

تلفن جهت تعیین وقت

09226380616 {مهندس فرزاد سلحشور }

09365058631 { مسعود خلیلی }