1⃣فیلم شاباش(این فیلم درقالب طنزبه ما یادمیده که دیگران روهمونجوری که هستن بپذیریم وهرکس یه شیوه ی زندگی واسه خودش داره وازاونا ایرادنگیریم وبه خودمون نگاه کنیم شایدماهم اگه توشرایط اونا باشیم همین تصمیماتو بگیریم)من به این فیلم۶۵ میدم

2⃣فیلم ویولن(برداشت من ازاین فیلم این بود که بیشترما هنرمندای موسیقی روبه نام مطرب میخونیم وبیشتراوقات واسه هنرشون ارزشی قائل نیستیم درصورتی که ماباهنرشون به وجدمیایم وشادی میکنیم دوس داشتم این فیلمومعرفی کنم وبگم مابه انتخاب وهنردیگران احترام بزاریم)من به این فیلم چون خودم خیلی موسیقی دوس دارم ومیدونم هنرمنداچی میکشن۷۰ میدم

3⃣فیلم پرسه درحوالی من(این فیلم ی جورایی سیاست حفظ حریم خصوصی رونشون میده😅واینکه افرادبخاطر شکست هایی ک توانتخاباشون دارن باعث میشه ک واسه بقیه ی انتخاباشون محتاطانه عمل کنن وکسی رو به حریمشون راه ندن ودنبال نیازهاشون انتخابهایی داشته باشن  که بتونن تسلط بیشتری دراون داشته باشن به نظرم این افرادتازمانی که باخودشون مهربون نباشن نمیتونن این محبت رو به بقیه بدن من به این فیلم ۶۵ میدم)

4⃣فیلم ابدویک روز(به نظرم این فیلم خیلی عالی زندگی معتادانی روبه تصویرمیکشه که خونواده هاشون واسشون ارزشی قائل نیستن درصورتی که این افرادبیمارهستن وخیلی وقتاشایدبیشترازبقیه درک کنن مسائل روماباید دیدمون رونسبت به این افراد تغییربدیم وباید درک بشن توی این فیلم کنترلگری برادربزرگتروتصمیم گیری ب جای بقیه بخاطرمنافع خودش بیدادمیکنه من به این فیلم ۸۰میدم)

5⃣فیلم ماحی(این فیلم سواستفاده از زنان توجامعه ای که ب سمت مدرن شدن میره رونشون میده وانتخاب وتصمیم افراددرشرایط مختلف واینکه میتونن انتخاب بهتری داشته باشن وانتخاب وکاراشون رو ب خدا نسبت ندن واینکه تعریف خونواده توجامعه ی مدرن داره تغییرمیکنه ومشکلات وباوراتی ک ریشه درکودکی افراد داره ودربزرگسالی دست به انتخاب میزنن روفوق العاده نشون میده)من به این فیلم ۹۰میدم

6⃣فیلم امتحان نهایی(نشون دهنده ی زندگی نوجوانهای امروزیه ک برداشت خودشونو از زندگی دارن ومانمیتونیم کنترلی روی اونا داشته باشیم وبهترین راه محبت کردن وراهنمایی کردن و...به جای دعوا ولجبازی...)من به این فیلم ۶۵ میدم

7⃣فیلم بوفالو(این فیلم زندگی زوجی رو به تصویرمیکشه که واسه آینده شون بی هدفی روانتخاب کردن وفقط میخوان به ی کشوردیگه برن که هیچ برنامه ای ندارن وبقیه ی ماجرا۰۰۰)من به این فیلم ۶۰میدم

8⃣فیلم تیک آف(نقش اصلی این فیلم رو دختری بازی میکنه که به علت نرسیدن به خواسته هاش وازهم پاشیدن خونوادش افسرده میشه وبقول خودشون بامرده ها فرقی نمیکنه وبادوستاش واسه خالی کردن عقده هاشون دست به  کارهای احمقانه وتلافی میزنن تواین فیلم پسرکوچیک خانواده نقش مظلوم ترین فرد خونواده روداره چون شاهد کارهای احمقانه ی بزرگترهاست وبزرگترهابایدیادبگیرن ک کارهایی ک انجام میدن چ تاثیری میتونه رو کوچیکترهاداشته باشه ونشون دهنده ی افرادیه ک ازنظر خودشون باخودکشی راحت میشن  ولی وسط راه پشیمون میشن ولی دیگه پشیمونی فایده ای نداره وبقیه ی ماجرا۰۰۰)من این فیلم رو خیلی دوس داشتم وبهش ۷۰میدم

9⃣فیلم برادرم خسرو(نشون دهنده ی سرطان کنترلگری ازنوع متفاوت که باعث مریض شدن افرادتحت کنترل وازدست دادن شهامت وخیلی چیزای دیگه من به این فیلم۹۰ میدم )

🔟فیلم نقطه ی کور(نشان دهنده ی افرادپارانوئید وکنترلگر ک تواین فیلم گارآگاه بازیهاشون واینکه همه چیز روباهم قاطی میکنن رو خیلی زیبا به تصویر کشیده وزیباتراینکه پارانوئید به ارث رسیده به فرزند خونواده رو خیلی عالی نشون میده)من به این فیلم ۶۵ میدم

1⃣1⃣فیلم بهمن(این فیلم میگه افرادهرچه ازهم بیشتر فاصله بگیرن کمترمیتونن خواسته هاشون رو باهم درمیون بزارن وباعث برداشت بدازرفتارهمدیگه میشه واینکه ماهاخیلی چیزهارو ندونیم بهتره این فیلم زن پرستاری روبه تصویر میکشه که آینده ی خودش رو درپیر زن مریضی که ازش مراقبت میکنه میبینه این فیلم خیلی مفهومیه وبیننده ازجایی میفهمه پیرزنه آینده ی زن پرستاره که عکس خوابی رو که پرستاره میبینه درآلبوم عکس پیرزن مریض هست  دریک قطعه ی چند ثانیه ای فیلم نشون میده من به این فیلم ۵۰میدم )

2⃣1⃣فیلم خشکسالی و دروغ(کنترل گریهای عاشقانه_خیانت_برداشت بداز رفتاربقیه_پشیمانی)۶۰

3⃣1⃣فیلم نهنگ عنبر۲(یک برداشت بدمیتونه بین ما وخواسته هامون فاصله ی زیادی بندازه)۶۰

4⃣1⃣فیلم پدر آن دیگری(نقش اول این فیلم پسربچه ی باهوشیست که فرزند دوم خانواده هست وازاخلاق بدپدروکنترل گریها وتبعیض هایش دست به اعتراض به روش خودش زده است وباهیچ کس حرف نمیزند وبقیه هم ازاین ماجرا سو استفاده میکنند این فیلم به مایادمیدهد که به شخصیت کودکان احترام بگذاریم وبرایشان ارزش قائل شویم ...)من به این فیلم ۷۰ میدم

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

تیم مشاوره دوره همی, [25.12.17 23:31]
5⃣1⃣فیلم مالیخولیا(این فیلم نشان دهنده ی یک بیماری روانیست بهتون پیشنهادمیکنم ببینینش خیلی زیبا ذهنو به چالش میکشه وآخرش ابهام زدگی بهتون دست میده😅)من به این فیلم۵۰میدم بخاطر ابهاماتش😂

6⃣1⃣فیلم یک روز بخصوص(این فیلم روایتگر تصمیم گیری درشرایط سخت وبهترین تصمیم ،تصمیمیست ک درلحظه وشرایط گرفته شود مثل کتاب بیشعوری ک میگف یکی پرید توبوته های کاکتوس وازش پرسیدن چرااین کارو کردی گفت تواون لحظه دوس داشتم این کاررو انجام بدم)من به این فیلم ۶۰ میدم

7⃣1⃣فیلم وارونگی(کنترلگری ازنوع مهربونش گاهی هم دعوا گاهی هم تصمیم گیری ب جای بقیه بابرنامه ریزی وسیاست این فیلم وارونگی دمایی ک یک پدیده ی طبیعیه رو به وارونگی رفتاری ک هرعملی یه عکس العملی داره وب کارگرفتن روشی ک رفتارافرادکنترلگر رو به خودشون برگردونه)من به این فیلم ۷۰میدم

8⃣1⃣فیلم سارا وآیدا(این فیلم دو دوست صمیمی رونشون میده که توشرایط سخت دقیقا برعکس هم عمل میکنن یکی توشرایطی که قرارمیگیره پنهان کاری میکنه مسائل کاری وعاطفی خونوادگی رو قاطی میکنه واون یکی درست برعکس مسائل عاطفی و کاری رو ازهم جدامیدونه وچقدخوبه که ماتوشرایط سخت منصف باشیم من به این فیلم ۶۵میدم)

9⃣1⃣فیلم طبقه ی حساس(این فیلم تلنگریست به آدم های بدبین کنترلگرو...وروایتگراینکه این افرادبه حدی مریضن که به مرده ها هم رحم نمیکنن وبعدازمرگ افراد تحت کنترلشون دست ازسرشون برنمیدارن😅این فیلم یه شخصیت دیگه هم معرفی میکنه که تحت کنترله ومطیع شخص کنترلگر وبعضاشبیه خودش برخوردمیکنه)من به این فیلم ۶۰میدم

0⃣2⃣فیلم گشت۲(این فیلم درقالب طنز سیستم های احمقانه وهوشمندانه😉ی افرادرومیاره روی رینگ وخیلی زیبا بیننده رو به وجدمیاره وباهیجاناتش بازی میکنه ی جامیخندونه ی جا ناراحت میکنه ی جاعصبی میکنه ی جاهم تلنگر میزنه به خرافات توی ذهن بیننده وآسیب های وفردی واجتماعی رونشون میده)من به این فیلم ۷۰میدم

1⃣2⃣فیلم همان روز(روایتگر تصمیم طلاق وعوارض بعدش اینکه رفتاراطرافیان چقدمیتونه اذیت کنه وتازه کارآگاه بازیشون گل میکنه)من به این فیلم ۵۰میدم

2⃣2⃣فیلم لانتوری(این فیلم درمورداسیدپاشی واینکه ی فرد چطور میتونه خشم وعصبانیت خودشونشون بده این فیلم دیرشروع میشه بقول خودمون دیرمیره سراصل مطلب وبیننده روکنجکاوترمیکنه ودرمقابل نشون میده که یه فردچقدمیتونه بخشنده باشه به چالش کشیدن تضادبخشش وخشم ازخصوصیات زیبای فیلمه واینکه ماهربرداشتی که از رفتاردیگران داریم روبه واقعیت ذهنی تبدیل نکنیم وبقیه ی ماجرا...)من به این فیلم۶۵میدم

3⃣2⃣فیلم دختر(به چالش کشیدن تضادکنترلگری واستبدادودوری وراحت نبودن برای بیان خواسته هاوعوارض آن دریک خانواده(به نظرم بجای دنبال مقصرگشتن دنبال راه حل باشیم😉) ودرمقابل راحتی وگفت وگووبیان خواسته هادرخانواده ی دیگرروایتگر تصمیم گیری درشرایط و۰۰۰)من به این فیلم ۷۰ میدم

4⃣2⃣فیلم سه ماهی(این فیلم روایتگر ترسهاو تنهایی های بچه های طلاق واینکه چطورمیتونه روی تصمیمات آنهادربزرگسالی اثربگذاره نویسنده باربط دادن حافظه ی کوتاه مدت ماهی هابه بیماری زن نقش اول فیلم ذهن بیننده رو به چالش میکشه واینکه همیشه فراموشی هم بدنیست و۰۰۰)من به این فیلم ۶۰ میدم

5⃣2⃣فیلم تولدجنجالی(نکات مربوطه ::شوخی کردن حدی داره_عدم تعهد درازدواج دربیشترافراد_ب کارگیری سیستم احمقانه_نکته ی اصلی فیلم*( جدیدا محبت شرطی شده)* واینکه خیلی زود دیرمیشه)من به این فیلم۵۰میدم

6⃣2⃣آوازغمناک(روایتگر خیانت_عدم تعهددرزندگی زناشویی_دانستن وکاری نکردن _ب کارگیری سیستم های احمقانه _توجیه کردن های الکی و....)به این فیلم ۶۰میدم

7⃣2⃣فیلم هلن(زندگی دختری ک بچه ی طلاق است وبرای رسیدن به هدفش تلاش میکند_اینکه بین هدفش و مادرش،مادرش راانتخاب میکندبه چالش کشیدن تضادبی مسئولیتی ومسئولیت پذیری وگذشت_اینکه بعضی پدرومادرهاچقدرخودخواه وبی مسئولیت هستن_وقسمت دردناک این فیلم وقتیست که هلن میگوید من آدرس پدرم روپیداکردم وواسه تلافی نبودنش تهدیدش میکردم ک شیشه های ماشینشومیشکونم وازش پول میگرفتم واون منونمیشناخت ی روز که رفتم خودموبهش معرفی کنم گرفتم زیربارکتک وفکرکرد دوباره میخوام اذیتش کنم این فیلم خیلی دیرشروع میشه وزودهم تموم میشه)من به این فیلم ۶۰میدم

8⃣2⃣فیلم رویای خیس(این فیلم زندگی پسرنوجوانی روبه تصویرمیکشه که پدرومادرش ازهم جداشدن****بچه ی طلاق***وبادرگیری باشرایط سردرگم میشه ودنبال خودش میگرده ودرهمین حین عاشق میشه_داستان عاشقی اش مثل داستان عاشقی پدرش درگذشته است (ساعت زمان:ازآینده به گذشته)_بازهم مشکلات نوجوانها وبرداشت خودشان اززندگی بازهم مشکلات بچه های طلاق۰۰۰)من به این فیلم ۶۵ میدم

29
فیلم فروشنده(نشان دهنده ی یکی ازآسیبهای اجتماعی(روسپی گری)_تعرض به حریم خصوصی به چالش کشیدن رگ غیرت مردایرانی وبه دنبال آن کارآگاه بازی وانتقام وابهام بخشش بین زن وشوهر_سرخوردگی وازعرش به فرش کشیده شدن فردتعرض کننده وبخشندگی فردتعرض شده(غم انگیزترین قسمت فیلم)))من به این فیلم۶۰میدم

30
فیلم فصل نرگس(دراین فیلم داستان های زندگی چندقشرمختلف جامعه روبه تصویرمیکشه وبه هم پیوندمیده _پیام اصلی فیلم(چراتاهستیم شادوپرانرژی زندگی نکنیم؟چراتافرصت هست نبخشیم ومحبت نکنیم)ویک فرهنگسازی درموردزندگی وامید بخشیدن واهدای عضو...یه دیالوگ دوس داشتنی ک بین دوبازیگر ردوبدل میشه(چراخالکوبی کردی که الان نتونی قایمش کنی وخجالت میکشی؟...جواب:یعنی شماتوزندگیتون هیچ اشتباهی نکردین که نتونسته باشین پاکش کنین؟؟بقول خودمون سوالو باسوال جواب داد😅)من به این فیلم ۷۰میدم