📝جلسه نهم: گروه یارمهربان
موضوع: خودکشی گرایی
تعداد اعضا:51نفر
تاریخ:95/5/8

بازخورددهندگان⬇️

1⃣  یوسف مرادی: از دوستان عزیز و اساتید گرامی جناب افریدون و سرکار خانم طهماسبی تشکر میکنم که جلسه امروز را هر چه با شکوهتر برگزار کردند "و تشکر میکنم از مدیر آتلیه که این فضا را در اختیار ما و دوستان قرار دادند "و صمیمانه پذیرایی میکنند/باشد که خدای متعال آن قادر مطلق شما را در کارتون موفق و روزهای خوبی را برایتان خواستارم 🙏
 از 100 من 100میدم چون شاید من بتوانم در زندگی کسی را در طول عمرم به زندگی امیدوار کنم  و از ما امیدی نجات بدم 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
 کاش همه ما بتوانیم در روی زمین فرشته ی نجات انسانهای باشیم که به بن بست رسیده اند

2⃣ خانم نجفی : سلام من دوست داشتم تا آخر جلسه باشم ولی نشد.  نمره 50میدم
 بحث دردناکی بود من که وقتی اومدم غمگین شدم
 کمتر کسی میاد به درد ودل کسی گوش بده اصن نمیخواد کاری کنه فقط گوش بده.
 ولی دم مشاورا گرم .  که میشینن به مشکلات گوش میدن . واقعا سخته مشکلات و دیدن حس کردن و گوش دادن


3⃣  صادق موسوی: خوب بود ممنونم از همه 90

4⃣  سمیه لیموچی: موضوع جلسه باتوجه به شرایط تاسف بارپیش امده عالی بود./تشکرمیکنیم ازآقای آفریدون٬خانم طهماسبی وخانم سعیدی فرعزیزبه خاطرزحماتشون...🌼🌼🌼/به جلسه امروزنمره۹۰میدم .../۱۰نمره ای که کم شد به خاطرنامناسب بودن ساعت برگزاری جلسه بود.
 ویه گلایه ازمدیران وبرگزارکنندگان جلسات دارم....:چراوقتی اعضاراجع به زمان برگزاری جلسات سوالی میپرسندکسی جواب نمیده.مثلابارهاتوی همین گروه دوستان پرسیدن  جمعه جلسه برگزارمیشه یانه؟؟وخودمن هم دیروزگفتم نمیشه جلسه ساعت ۶شروع بشه متاسفانه کسی جواب نداد.

5⃣حبیب کیانی: سلام دوستان من به جلسه نمره هشتاد(80) میدم بیست(20) نمره هم واسه اینکه نتونستم حوفمو کامل بزنم و منظورنو برسونم و ساعت برگزارى جلسه خیلى دیر هنگام بود,از استاد آفریدون و خانم طهماسبى به خاطر زحماتشون سپاسگزارم

6⃣ مهران خواجوی :سلام من اول تشکر کنم از استاد آفریدون و خانم طهماسبی و خانم سعیدی فر من به جلسه امروز نمره ۹۹ میدم مدیریت جلسه و موضوع جلسه و تقسیم وقت برای اعضا عالی بود.اون ۱ نمره هم بخاطر ساعت شروع جلسه کم کردم .

7⃣  خانم حاتمی لندی: مادربزرگ همیشه می گفت دردِ تن یک جا نمی ماند ، کلیه می زند به کمر ، کمر می زند به پا ، پا می زند به قلب ، می گفت درد هی توی تنت تقسیم می شود.
اما درد روح ، قُلمبه می شود یک جا امانت را می برد ، هرکسی هم که از راه برسد و بپرسد چه مرگت است ؟ فقط می شود دستت را روی زانو و کمرت بگذاری و ناله کنی که تیر می کشد.
درد روح را نمی شود نشان کسی داد.

#
 باسلام وآرزوی سلامتی خدمت دوستان عزیز....🌺تشکروخسته نباشیدخدمت اساتیدمحترم .استاد آفریدون وخانم طهماسبی عزیز...وتشکرویزه ازخانم سعیدی فربخاطراختصاص دادن مکان وپذیرایی هرجلسه ....🌺🌺🌺
 واما جلسه امروز...
1-انتخاب موضوع -100
2-هماهنگی واطلاع رسانی-90
3-مدیریت زمان-80
4-مشارکت اعضادربحث-80
5-نتیجه گیری-80
6-زمان برگزاری جلسه60
ولی درکل نمره جلسه امروز 80
این بحث باتوجه ب زمان اختصاص داده شده تقریبا کامل بود......اماامیدوارم باتوجه ب حساسیت موضوع وشرایط تاسف باری ک متاسفانه این چندوقته دربین جوانان بخصوص شهرمان شاهدرخ دادن آن هستیم ونیازب آگاهی بخشی ب. عزیزان دارداین جلسات همچنان ادامه داشته باشد....جهت ارتقا۶ آگاهی وانتخاب جایگزین وراه مناسب.......وهمچنین ادامه این موضوع تا انشالله باهمکاری واطلاع رسانی شاهدنتیجه وبازخوردبهتری درشهرمان بین عزیزانمان باشیم. ...زیرا حداقل آگاهی یک نفرخودباعث اگاهی ونجات حداقل یک نفرخواهدشد.....ببخشید طولانی شد....باسپاس...خانم حاتمی🌺🌺🌺🙏🏻

8⃣ خانم محمدی :سلام خدا قوت و تشکر بخاطر جلسه ی امروزتون من از صد 50 میدم
اینکه به جواب درستی نرسیدیم
و انرژی فوق العاده پایین بود
ما بیشتر بخاطر جلسه جلوگیری از عصبانیت اومده بودیم

9⃣  اعظم سعیدی: سلام
80
ب بار علمی جلسه
ان نمره هم ک کم می کنم مال پاور و تایم
وقتی موضوعی با پاور بیان بشه جلسه مث کلاس درس پیش میره و شاید برا بعضی افراد سرد باشه
و تایم ش
من واقعا دوس داشتم تا اخر جلسه بمونم ولی برام مقدور نبود
چون 21:30رسیدم خونه
 و ی پیشنهاد دارم استاد
 نصب ی تخت وایت برد
و نوشتن نگات روی ان
 اینطوری تسلط بهتر داریم رو محوریت و نکات جلسه
 خسته نباشید
خداقوت🌹
🔟ندانوروزی: باسلام و وقت بخیر...

استاد بزرگوار جناب آفریدون از زحمات وتلاش شما وهمکارانتون قدر دانی میکنم

جلسه ی امروز پرثمر بود...
سپاس

نمره من ۹۰
1⃣1⃣ خانم محمودی :باعرض سلام وخسته نباشید من خانم صبا محمودی هستم ازجلسه که برگزارکرده بودیدراضی بودم خیلی خوب بود ومن 100نمره می دم چون هم وقت خوبی بود وهم خوب برگزارشد وازجناب آفریدون وخانم طهماسبیکمال تشکروقدردانی رادارم
2⃣1⃣ خانم رحمانی :سلام.جلسه خیلی خوب بودمن که جلسه ی اولم بودخیلی راحت بودم امتیازکامل میدم
🔟ندانوروزی: باسلام و وقت بخیر...

استاد بزرگوار جناب آفریدون از زحمات وتلاش شما وهمکارانتون قدر دانی میکنم

جلسه ی امروز پرثمر بود...
سپاس

نمره من ۹۰
1⃣1⃣ خانم محمودی :باعرض سلام وخسته نباشید من خانم صبا محمودی هستم ازجلسه که برگزارکرده بودیدراضی بودم خیلی خوب بود ومن 100نمره می دم چون هم وقت خوبی بود وهم خوب برگزارشد وازجناب آفریدون وخانم طهماسبی کمال تشکروقدردانی رادارم
2⃣1⃣ خانم رحمانی :سلام.جلسه خیلی خوب بودمن که جلسه ی اولم بودخیلی راحت بودم امتیازکامل میدم
3⃣1⃣  گلاسرلیلا: سلام دوستان بابت نظرات ارزشمندتون بسیار بسیار سپاسگزارم ، اگر جلسه کیفیتی داشت بخاطر حضور و استقبال و مشارکت در بحث ، تک تک شما ها بود . امیدوارم که ما دانش آموختگان علوم انسانی بتوانیم با آموزش کیفی و برداشتن گامهایی موثر و مسولانه در این مسیر نقش موثری در کمک به همنوعان داشته باشیم .ما در مقام مصلح اجتماعی و....ظاهر می شویم .باید سبب شنلسی و روش علوم تجربی را در پیش بگیریم و در خشکاندن ریشه این معضلات گامی موثر برداریم .🌷🌷
 افسوس و حسرت برای مغزی که می توانست خلق های جدید تری داشته باشد و ارزشهای بیشتری به این جهان بیفزاید و لذت های بیشتری برای  همنوعانش  فراهم کند در حالی که خودش هم لذت ببرد .اما اکنون زیر تلی از خاک منتظر باکتریهایی است که به خاک تبدیلش کنند .😔😔😔😔
 بنده به حضور اعضا 100و  مشارکت اعضا در بحث نمره 95 میدم . به بحث به لحاظ روانشانسی 80 میدم .چون  تمام رویکرد ها باهم اومدن وسط  و از نظر هیچ رویکردی  ما به نتیجه نرسیدم .و برای دوستانی که  تخصص اونها روانشناسی  نبود   احساس کردم یجواریی بعضی ها در به نتیجه رسیدن بین عوامل زمینه ساز خودکشی و انتخاب خودکشی توسط  افراد و.... دچار سردر گمی  شدن .
4⃣1⃣ مجتبی عالیپور:باسلام خدمت دوستان خوبم این جلسه خیلی مفید بود صحبتها و راهکارهای خوبی پیشنهاد شد برای کمک ب همنوع ...من نمره 100میدم ب این جلسه چون فرصت این بمن داده شد ک صحبت کنم تشکر میکنم از استاد آ فریدون و همچنین خانم طهماسبی و خانم سعیدی فر بابت پزیرایشون
5⃣1⃣ خانم هاشمی :درود بر دوستان مهربان
و سپاس فراوان از جناب آفریدون و خانم طهماسبی عزیز بابت تلاش برای مدیریت و یکپارچگی جلسه ،من به جلسه دیروز 90 میدم
و به نظرم نمره ی خوبی هستش 😄
دوست دارم برای جلسات بعدی روی مدت زمان جلسه تاکید بشه که همه بتونن تا آخر باشن 🌷


6⃣1⃣مریم :سلام...تشکر میکنم از استاد عزیز آفریدون وخانم طهماسبی
جلسه خوب بود اما متاسفانه من نتونستم تا اخر بمونم  تا اون ساعت هم که موندم خیلی استفاده بردم ان شاالله که این جلسات پابرجا باشه..از100نمره70میدم
7⃣1⃣ زینب فرهادی:سلام من به جلسه دیروز نمره ۹۰ رو میدم و تشکر میکنم از خانم طهماسبی گل و استاد آفریدون بابت صحبتهای موثرشون همچنین تشکر میکنم از خانم سعیدی فر بابت پذیرایی و میزبانیشون.جنبه ی مثبت جلسه این بود که یاد گرفتیم اگر خدای نکرده کسی از اطرافیانمون چنین تصمیمی گرفت چجوری بهش کمک کنیم همچنین اینکه دوستان تجربه ی شخصی‌ خودشون رو در چنین مواردی بیان کنن میتونه مفید باشه.اون ده نمره رو هم بخاطر ساعت جلسه و اینکه بحث کمی بهم ریخته شده بود کم کردم.کاش زمان جلسات جوری تنظیم شه که بتونیم از پاور پوینت ها و صحبت های خانوم طهماسبی استفاده کامل رو ببریم.به امید تداوم و روز به روز بهتر شدن جلسات💐🌷🌸
8⃣1⃣خانم نظری: باسلام وآرزوی سلامتی خدمت دوستان عزیز..تشکروخسته نباشیدخدمت اساتیدمحترم .استاد آفریدون وخانم طهماسبی عزیز...وتشکرویزه ازخانم سعیدی فربخاطراختصاص دادن مکان وپذیرایی هرجلسه ...باتوجه به انتخاب درست وبه موقع موضوع جلسه من نمره ۱۰۰میدم چون واقعا به سوالاتی که درذهنم بود برای اتفاقی که افتاده بود پاسخ هایی پیدا کنم ممنون از همه دوستان🙏 🌺🌺🌺🌺